Svar på kommentar:

Av: Anonym

varför skriver du på en fanbild till micah att hon är stark och en bra mamma? hade hon varit det hade hon ju fått behålla kelly och inte flyttats till ett spechem?

Den här kommentaren fick jag av en tjej/kille vid namn "anonym"!
Jag hade gjort ett kollage till Micha. Jag skrev som jag skrev på kollaget för att jag tycker allt stämmer!
Jag tycker inte att dte spelar någon roll at hon har flyttat till special hem. Hon gör sitt bästa dte är det som är det viktigaste!

Och du du kan väl skicka en kommentar på inlägget och skriva vad du heter intligen, annars kan jag bara söka ip och se vem du är! för vi vill inte ha någon som förstör här på bloggen!

Kramar till ER ANDRA som skriver positiva kommentarer, det uppskattas!

Här får ni en bild på söta Tyra när hon gör armhävningar

Kommentarer
Postat av: elin

Du borde kolla på Nicole Karlsson´s blogg, hon är typ en av karlstad´s mest kända bloggare!

http://lillanikkii.blogg.se



hon har massa tävlingar och sånt. Älskar den bloggen!

2011-10-06 @ 10:23:26
URL: http://lillanikkii.blogg.se/
Postat av: Sanna Azad

Hejhej, vilken fin blogg du har! Fortsätt så.



Jag skulle gärna vilja att du följer min blogg dagligen och att du kommenterar något. Något du undrar över? Fråga på. Jag svarar på allt. Jag vill helst inte ha kommentarer som är såhär ''Fin blogg''.

Hoppas du förstod rätt och att gillar min blogg. Vad tycker du om den?



Ha en jätte trevlig dag!



www.kurden.webblogg.se

2011-10-06 @ 14:15:03
URL: http://kurden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0