Tyras Frågestund :

Ställer du alltid upp på att ta bilder och sånt? eller är det tillfällen när man inte får komma fram till dig? :) <3
Självklart gör jag det, men kanske inte om jag har en bad day och går till Ica med knallröda glansiga ögon och kritvit i ansiktet. haha men det tror jag att folk skulle respektera :)
- Om du vann 1 miljon precis nu. Vad skulle du göra för pengarna? :) Älskar din blogg ! Kram :)
Idag skulle jag nog ha skänkt hälften och åkt på en resa tillsammans med alla mina vänner och min familj.
okej,om du var tvungen att välja mellan: -att alltid ha jätte mycket urringning,korta kjolar osv. -att alltid ha heltäckande kläder? Tack för du är en så underbar förebild,kram
Heltäckande kläder…Jag hatar ju att frysa och jag skulle aldrig klara av vintern i en kort kjol :D Kram
Lite frågor från Tyras frågestund som hon hade för ett tag sedan! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0